Bana Öyle Bakma - Teoman



bana öyle bakma
anlayacaklar
ikimize karşı bu dünya
bizi anlamayacaklar
bana öyle yaklaşma
bana öyle dokunma
ikimize karşı bu dünya
bizi anlamayacaklar
bu hayat da bizi böyle
yakamızdan tutacaksahadi böyle yaşa
derken kalbimize sormuş mu ?
benle böyle konuşma
kapıları kapatma
ikimize karşı bu dünya
bizi anlamayacaklar
beni aşkla aldatma
gerçeklere kapatma
böyle kırık da bakma
beni daha da ağlatma
bu hayat da bizi böyle
yakamızdan tutacaksa
hadi böyle yaşa
derken kalbimize sormuş mu ?
bana öyle bakma
anlayacaklar
ikimize karşı bu dünya
bizi anlamayacaklar

bana öyle bakma
anlayacaklar
ikimize karşı bu dünya
bizi anlamayacaklar
bana öyle yaklaşma
bana öyle dokunma
ikimize karşı bu dünya
bizi anlamayacaklar
bu hayat da bizi böyle
yakamızdan tutacaksahadi böyle yaşa
derken kalbimize sormuş mu ?
benle böyle konuşma
kapıları kapatma
[ kaynak: http://sarki.alternatifim.com/goster.asp?ac=134426]
ikimize karşı bu dünya
bizi anlamayacaklar
beni aşkla aldatma
gerçeklere kapatma
böyle kırık da bakma
beni daha da ağlatma
bu hayat da bizi böyle
yakamızdan tutacaksa
hadi böyle yaşa
derken kalbimize sormuş mu ?
bana öyle bakma
anlayacaklar
ikimize karşı bu dünya
bizi anlamayacaklar

Bana Öyle Bakma - Teoman izle youtube Bana Öyle Bakma - Teoman 2011 yeni son klip Bana Öyle Bakma - Teoman youtube mobile video

Yorumlar